Sunday, October 5, 2008

after a short time

[cuit sket]

Wah~dah berabuk la..

Heh berzaman dah tak update. Ya Allah hidup memang semakin menghimpit.TAPI yeah! Keluar..keluar.. yang biarkan diri terhimpit. Berlari sebelum dihimpit. Memang menguji kecekapan diri mengurus jadual harian. Bila nak cari waktu ia’adah hafazan, nak jumpe cikgu, nak buat nota pelajaran, nak urus meeting.. masya Allah lari..lari..lari cepat~! Jangan biar semua ini menghimpit diri~ ok ada jawatan kosong sape nak jd P.A (personal assistant) ???

Lately satu bende yg sering menjengah minda~ rindu member-member!!! Ya Allah tatau nak cakap cane betapa rindunye kat antunna sume!! Yg form5 nak SPM dah.. do your best dear friends.. member-member mahad yg dah tercampak ke merata dunia~ huhuhu really missed you all!! Ya Allah tak dapat nak zahirkan betapa rindunye kat antunna sume. Kadang rasa cam nak belah badan bagi sana sikit sini sikit, biar dapat buat macam-macam and dapat jumpe macam-macam orang.

“aku kasihi sahabatku dengan segenap jiwaku,
sahabat yang baik adalah yang seiring denganku dan
menjaga nama baikku ketika hidup atau selepas mati,
Ku hulurkan tangan kepada sahabatku berkenalan
kerana aku akan merasa senang
Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya dairi,
Aku berharap mendapat sahabat sejati yang tidak akan
luntur baiknya dalam suka dan duka, jika aku dapat ,
aku ingin setia padanya [imam syafei]
uhibbukunna fillah~!!!!


No comments:

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords