Monday, March 15, 2010

daku kegilaan~lala

uhu.pertamanya nak mohon maaf atas kegilaan yang melanda baru-baru ini
semua persoalan dibalas dengan kegilaan.ehe
[sape yg kne die tahu la kan? espcly asma' kot haha]


okeh,saya teramat lah bosan menjawat jawatan sebagai orang sakit ni.
tak dapat nak berjalan-jalan seperti selalu
[kaki belum baik harap maklum]

tawaf-tawaf rumah mencari idea nak buat ape.
bila rasa menyengat singgah di kaki rehat la jap.
hehe.

teringat seorang makcik yang sama-sama sakit..

"aunty ni boleh ke jalan?"
"tak sakit?"
"uhu.sakit ma"
"bile mau keluar jalan makan painkiller lowh"
"uhu.begitu"
gile.nak keluar jalan je makan painkiller.
painkiller tu drug la aunty.uhu

okey jadinya daku kegilaan berjalan-jalan
lalu mencari idea untuk berjalan tanpa menggunakan kaki
yeah.
berjalan di internet.haha

sampai la terlajak ke website pasal baking
haha.
daku kecairan.

senang je nak buat rupanya.
terus bangun pergi dapur
bawak keluar semua bahan
woho!
first time baking seorang.tak siapa tolong
sangatlah sedap!

4 comments:

+akufobia+ said...

coklat yang mengiurkan.

Lil' Caliph said...

betul3

sumeiya anNajeiha said...

kak ecah leh amek kulinari la....gagaga

HUMAIRA' said...

kulinari?? haha~ tak payah amek kot..dh tere watpe blaja lg..haha~!

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords