Monday, December 6, 2010

hidup kona baring

aktiviti wajib bersama kanak-kanak di dalam kereta.
mentang-mentang kampung belah pantai timur ni highway banyak kona sane sini.
bahagiakan bersama kanak-kanak.
haihh cik aishah mentang-mentang sedang bahagia bersama kanak-kanak.
p/s nanti cik esya upload picture adam okeyy.

having great time with the cuzies and 'anak sepupu'
hari ini saya berjemuran di tepian pantai.
ohh.panas sekali cuacanya.
saya dah lama tak mandi pantai okeyy
saya dah lama tak menikmati pantai okeyy.
silau sekali.
dan saya berjemuran hampir 4jam.hebat bukan?
saya pulang dengan muka kemerahan.
saya rasa muka saya mengada nak merah-merah cani.haisshh

awal muharam dah dekat.
result pun dah dekat nak keluar.
sem baru pun dah nak mula.
kemudian,waahhh.saya dah 20tahun.
urrrmmmmm.dua puluh okeyy.

by the way,saya teruja nak mula sem baru ni.
khairan jazak to syuhada and sakinah.
buku-buku warisan sangat bermakna.
boleh jimat duet.
boleh senang faham.
banyak nota conteng-conteng.
the more the better.
p/s kinah,syu, in future conteng banyak-banyak lg okeh.
saya tahu fatin mesti dah rindu saya sangat-sangat
sebab tak email lagi notes yg saya dapat.
heee.jap eyy ten.
maka dengan itu senarai buku saya bertambah.
yeahhhh!!!

bukang senang utk menerima sesuatu yang kita benci.
tapi apakan daya.
Allah itu lebih mengetahui.
setiap perkara mesti punya hikmahnya.
kalau kamu buat sesuatu kepada seseorang sila lah tunjukkan hikmahnya.
supaya dia faham dan lebih menyenangi kamu.

No comments:

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords