Wednesday, June 8, 2011

nak dunia yang comel.

For every rain fall must come a rainbow.

Siapa ada kenal pakar psikatari.

Saya nak diagnos penyakit jiwa.


Why do people love to put the blame on others?

Did they know the pain and burnt.

Praise HIM i’ve blessed by a great patience.

Instead being rebellious and took revenge on others.


Woi.pedih weh.

Cukup-cukup lah.

Dunia dah lah tak comel lagi dah.

Cuba la spread the love and peace.

Ni nak semua benci dendam kesumat.

Pehal weh.


Sabar kau duduk senyap situ.

Jangan lari-lari.

Jangan nak curang dengan aku macam orang lain.

Sabar, kau jela teman aku yang paling setia.


Ada tak muhammad sabar?

Syed sabar ke

Nik sabar ke.


Memang tak la aku nak tunjuk muka comel selalu kalau gaya gini.

Cukup baik dah aku buat muka takde perasaan.

Kalau tak mahunya aku melalak.

Tak pun mata aku jeling paling maut sekali.


Sabar aisha.

Sabar sayang.

No comments:

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords