Friday, July 22, 2011

kasih dan cinta.

sejak dua menjak FT sunyi, saya pun rasa sunyi.
saya terasa kurang membaca which it should be my habit.
dan lalu saya kurang bercakap.
kecuali apabila perlu.
atau bila dipaksa.

"hah, cepat gitau!"
"ohh cani la kannn"

hape ni.hape ni.

dan lalu terjadilah perbualan yang penjang lebar.
siapa suruh paksa aku cakap. kan kena.ehe

ada masa ada perkara yang lebih baik dipendam.
biar dimamah hati sendiri.
dan peritnya terasa dengan juraian air mata.

penat dengan pelbagai andaian.
cukuplah aku serahkan segalanya pada DIA.



kasih dan cinta sampai mati.

No comments:

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords