Friday, July 29, 2011

the love mood.

siapa yang sebarkan mood love ni hah?
baik ngaku!
love for the ukhwah.
love for the next step.ehe
love for the study.
semua lah nak love!
*okeyy tu gedik.

Alhamdulillah aku suka hidup semput-semput macam ni.

*mood bersyukur.better dari asyik mengeluhkan? Ehe.

Kau tahu hari ni je yang malam aku tak keluar bilik.

Ohh dah buat sujud syukur tadi.


Ahad-meting

Isnin-dinner

Selasa-program+meting

Rabu-FREE

Khamis-program

Jumaat-program

Sabtu-discussion assignment

Ahad-program

Isnin-program

Selasa-program


Suka sangatkan hidup semput-semput.hamek!

Hidup semput itu betul adalah satu pilihan.

Supaya mengorak langkah yang semakin jauh.


Aku kan mahu jauh.

Jauh lagi.

Jauh.


Dengki dengan johan yang dah mampu berlari jauh.ehe. congrats bro :P


I’m lack of feeling.

Ada satu masa kita tak tahu nak happy ke nak segan.

Ada satu masa kita tak tahu nak bersopan atau nak tahan tebal muka.

Ada masa kita tak tahu nak tunjuk hati berbunga riang atau tahan muka blushing.

Saat hadirnya cinta.hee


Dia segan.

Aku pun segan.

Apa nak jadi?

Aku kata dia hebat.

Dia kata aku hebat.

Aku segan dengan dia.

Dia segan dengan aku.


Walau fi eh musyawish enta fi huna.

*dan itu 'ammiy terabur.haha



No comments:

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords