Sunday, January 16, 2011

multiple keterujaan.

dulu Allah selalu takdirkan saya jumpa insan-insan hebat.
saya punya sahabat-sahabat yang sangat hebat.
saya punya murabbi yang mengagumkan.
yang berjanji mahu melangkah ke syurga bersama.

DIA juga takdirkan pertemuan saya dengan insan-insan hebat lain.
selain sahabat.
mereka sangat hebat.
saya sayang mereka amat.sangat sayang.

kini siri pertemuan dengan insan-insan hebat itu berterusan.
saya rasa macam jadi insan paling bertuah dalam dunia dengan nikmat Allah ini.

masa mula-mula nak masuk kampus ni.
saya tahu saya ada seorang professor yang hebat di sini.
dia sangat hebat dengan kisah penghijrahannya.
malah lebih hebat dengan usaha untuk terus kekal di jalan-Nya
*untuk kekal di jalan yang baik itu SANGAT susah.dan saya faham itu.
sangat perlu pada kekuatan diri.
sila lah jenguk dia di sini prof.kamil

ohhh,ada seorang yang saya sayang sangat.
dia sangat mengkagumkan.
dia juga hebat dalam memelihara jiwa dan hatinya.
malah sanggup berkorban.ya,pengorbanan dia sangat besar
semata untuk menjaga hatinya.dia yang saya cinta.cinta sangat

dan lagi insan hebat.
biar pun dia bukan muslim saya kagum dengan usaha dia.
i love him academically.
dia masuk kelas hanya dengan pendrive dan sekeping nota yang hanya punya satu staple.
dah tiga minggu baru saya perasan di depan nota saya,namanya ada title 'DR'
memandangkan saya baru jatuh cinta dengan economy.
maka saya sedikit kagum dengan pencapaian dia.
saya mahu explore lebih lagi.
yang ini kerana dia jumpa saya dua minggu sekali.
maka manusia ini berasa kagum dengan insan yang mengajarnya di dalam kelas itu.
ohh silalah lihat dia di sini. mr.chandran


ohh lagi.saya belajar bersama hanis zalikha.
mula-mula saya pun tak tahu siapa dia.hahaha
datanglah jenguk saya kalau mahu jumpa dia.*hahaha

2 comments:

+akufobia+ said...

malas nak jakun.haha.

sarah asshila said...

haha..siyes?kim salam kat dia.

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords