Wednesday, January 19, 2011

say good bye to the TEENS ages.welcome 20

di tengah-tengah minggu yang sungguh padat dan mampat ini.
ada hari yang semua jiran tetangga, saudara mara apatah lagi rakan taulan
berebut-rebutlah mereka untuk memberi ucapan.

ohh saya sudah matang.bukan tua
tahun depan dah boleh mengundi.haha
bulan depan dah banyak test kena jawap.
minggu depan dah start kena buat assignment and project bertimbun.

dush.dush.
serabut sikit menyusun waktu untuk aktiviti sampingan.
yang penting study bertahta pada prioriti paling utama.

saya tak mahu berputus asa memohon harap pada-NYa.
saya yakin DIA dengar bisikan rintihan hati saya.
saya tahu DIA dengar.
saya tak mahu mengalah.
saya kena kuat.
 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords