Monday, February 14, 2011

saya pembunuh.





fuh.
rasa macam practise golf dalam bilik.
kayu golf die batang penyapu.
saya berjuang dengan rumet. rasa macam dah sawan dengan dia.
sebab dia hanya membantu dengan menjerit.
oh.dia pemberi alert yang bagus.

oh.saya tahu bilik saya tak comel.
lantai simen je.
tikar getah dari zaman yang tak diketahui.
malas tukar.haha

oh.leher saya sakit kerana mendongak.
saya juga sedang sakit.
lagi bertambah sakit.
tapi macam pernah saya kisah.
saya benci badan saya gedik-gedik nak sakit selalu.
huh.tough la sikit!



1 comment:

Unknown said...

hee.lebah.ada orang berdarah manis dalam bilik tu.ayokk.

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords