Wednesday, February 16, 2011

sorry sir.

jahatkan?
saya rasa bersalah sangat kalau tertidur ketika lecture.

saya tak tahu kenapa saya sangat mengantuk bila mass lecture.
saya tak nampak apa yang saya belajar dalam subject tu.
saya rasa macam saya dah tahu.
saya rasa macam "alaaaa, ni boleh fikir sendiri je. KBKK la tu"

hurrrrrmmmm.
sangat lah kurang ajar dan biadap budak bernama saya itu.

saya mula berfikir untuk jadikan subjek ini tak bosan.
jadikan subjek ini saya nampak structure coursenya.
saya mahu lihat flow every chapter.
dengan itu saya yakin dengan apa yang saya belajar.

yeah.saya dah tahu cara terbaik.
saya akan print slide lecturer before start class.
saya just tinggal add on apa yang patut.

tapi.

tadi saya kecewa.
mereka di sekeliling SANGAT bising.

aku penat-penat nak duduk jauh dari member biar tak banyak borak.
kau pulak yang borak.
haisshhhh.

ohh ya.saya juga suka datang lewat kalau mass lecture.
bukan apa.
tak lewat sangat pun.
cuma lewat sikit dari kelas-kelas yang lain.
supaya tak menanti lama dan mula mengantuk.

sekarang saya datang on time.
saya masuk je lecturer baru start.
dan saya terus duduk.
semestinya bukan berhampiran dengan kawan-kawan baik saya.
kerana nanti saya borak!
saya duduk dan fokus!

rabbuna yusahhil.
ya rabb.izinkan aku dapat yang terbaik sem ini.
 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords