Wednesday, April 27, 2011

hospital bahagia.

hospital bahagia 500 ekar rupanya!
sebab?
kalau orang gila lari nanti,
dia ingat dah berada di luar tapi belum cukup luar lagi.
hahahahaha.

selalu terbayang jadi orang gila.
*awat psyco sgt ni =.=

i just miss the old me.

bila ada jejak kasih dengan kawan lama mesti ada dialog yang lebih kurang begini,

"hah akak kat situ? nape amek kos tu?"

=.=

"sori dik.akak tahu akak tak hebat dah macam dulu. macam-macam dah berlaku dalam hidup akak ni.pedih.perit."

"i'm also miss the old me"

aishah binti ismail!
where are you!!

apa mungkin aku perlu jadi komander macam dulu?
apa mungkin aku perlu jadi garang dan tegas seperti dulu?
apa mungkin aku tak perlu bermesra sangat dengan orang-orang pelik
yang bikin serabut.
yang buat jiwa kacau

tak.bukan.

aku tahu.

versus the new me.
and call the old me.

"aisha, orang len tak knal awak cane"
"asal dia berani wat awak cmtu?"
"adah tahu this is not the real you"

hurm.yeah. always pretend to be cool even there's burnt inside

"i know the real you. awak mesti bersabar gile kan dgn sume ni"

yeah.of course la i kena sabar gile sayang.
gile punya sabar ni tau tak.
they wont know.
it's ok. *again.tak payah nak tipu la aisha!

dont ever take for granted.

i always choose to be silent

among the so-called alim girls

"awak tahu saya skola sampai darjah khas"
so what.org len dari nursery sampai mati blaja agama
"awak tahu saya dulu pakai tudung labuh yang cam telekung tu"
macam ko sorang je pakai.

sedang kat mulut,
"oh yeah? bagusnye awak!"
"awak mesti hebat gile kan agama"

hahahahaha.

malas la nak tayang sana sini.
sampai bila terpaksa kantoi.

"OMG! nape awak tak pnah gtau?"
erk perlu ke tau.huhu
it 's ok la.

"yeke, nape tak inform ustaz"

i just hate to tell people about the real me.
let them see by knowing me well.
then you'll know

aku memang tak pandai bermanifesto.
sebab tu kalah kot.hahahaha
mulut je manis buat apa.
sweet talker.
i'm not one of them.

No comments:

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords