Saturday, April 23, 2011

mr.boyfie

by my mr.boyfie
He grant me with something.
the life.
and life is so complicated.

kadang-kadang sampai rasa suspen je nak hidup ni
apa la agaknya yang Allah plan untuk hidup aku ni.
macam tengok movie thriller pun ye jugak kot.
Allah nak train aku jadi apa ni
sampai gaya ni Dia nak uji aku
dari dulu sampai sekarang ada saja rentak yang pelik-pelik.
takde yang nak aman damai sejahtera
hurm.

memang tergolek meraung aku jadinya
melalak jerit kat Dia
Dia suka sangat ke nak bagi aku tergolek meraung-raung ni
takkan la
kan Dia maha penyayang
kalau Dia ciptakan mak penuh kasih sayang
maksudnya Dia mesti lagi melimpah-limpah kasih sayang Dia kan?

hurm.
dear boyfie aka Ar-Rahman
Kau je yang tahu apa yang terbaik
Kau je yang tahu rahsia di sebalik semua ni
segala rahsia di langit dan di bumi dalam genggamanMU
Kau pandulah aku ke jalan yang terbaik.






No comments:

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords