Thursday, June 30, 2011

emas milikku.

"enti li qimah"

:)

puas nak translate wording ni dulu. tapi ku tahu itu hakiki :)
hahaha.comel.
tak berani nak beri jugdement.
biar hati tahu mana yang palsu dan permata.

even dipisahkan jarak dan waktu.penuh batas dan adab
rasa hati itu kuat.
even dekat.dimuntahkan dengan ayat cinta manis segala.
aku mencari tanda.
tapi mana?
aku tak nampak.

ikhlas itu bukan pada kata.

cukuplah.
cukup.

jangan mudah melafaz cinta.
kau mungkin hebat di situ.
tapi tak semua berjaya kau perbodohkan.

lust or love.

think wise.
improve iman.
everyone is just the same.

nak buat confession.
saya gedik.
saya gila.
saya sempoi.
semua itu bertempat.

lembik.pemalas.over sensitif.
back-off.
nanti saya makan awak!

nak jaga hati orang je sampai bila.
it's not being rude.
but being firm and strict.
alasan tanpa prioriti dan tidak relevan is out of me.
nak guna ayat manja sampai bila.
nak dimanjakan sampai bila?
cukup masa, matang sila bertindak proaktif.

it's stuck my potential.
my creativity.
my everything.
because it stressed me up.
then i'll leave everything.

berfikir soal manusia sahaja tak berkembang.
move la!
sampai bila nak terasa hati dengan benda kecik-kecik.

"kau nak mengendeng2 dgn aku memang aku ketuk kang nnt"

"aisha, dah garang la skg"
"sape suruh buat kerja cikai dgn dia"

okeyyy ayat penuh emosi. nantilah karang ayat comel sikit.



okeyy kerja saya sangat banyak.
semalam usrah dengan kakak dari france.
"uni kt malaysia memang tiring"

=.=


No comments:

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords