Friday, March 2, 2012

aku rindu kamu

kau yang heret aku di kala aku bermalas-malasan belajar
kau yang bacakan buku di kala aku demam lemah tak berdaya
kau yang usap rambut aku dengan kain basah bila demam tak kebah
kau yang suapkan aku bila aku tak punya kudrat
kau yang paksa aku peluk kau bila airmata ego nak keluar
kau yang layan gedik mengada aku
kau yang layan aku melepas geram
kau yang layan segala kisah cerita yang aku bebelkan
kau yang tegur aku spontan bila aku tersasar
kau yang kejut aku berjemaah solat
kau yang gerak aku untuk tahajud
kau yang tolong mendengar hafazan quran aku
kau yang ingatkan aku bila aku leka

ya ini permata-permata kesayangan aku.
permata yang berjanji saling berpimpin ke syurga.

ya Allah aku merayu tolong jangan kau tarik nikmat yang satu ini.
ya Allah izinkan cinta ini hingga ke syurga
aku cinta kamu teman.
cinta kerana Allah semata.


doakan aku di sini teman.

No comments:

 
to the fullest of life. - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords